حساب کاربری


چرا باید در سایت ثبت نام کنم ؟

شما بدون ثبت نام در سایت می توانید تمام کالاها و دیگر قسمت های سایت را ببنید ولی برای خرید از سایت نیاز است در آن ثبت نام کنید. برای ارسال کالا به شما ، ما به اطلاعات هویتی و آدرس شما نیاز داریم البته بعد از ثبت نام در سایت شما به امکانات دیگری از جمله لیست مورد علاقه ، سوابق خرید و .. نیز دسترسی خواهید شد.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری برای من وجود دارد؟

البته ، شما می توانید تمامی اطلاعات خود را به غیر از شماره تلفن همراه ویرایش کنید، برای این کار لازم است با وارد کردن شماره تلفن همراه و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید ، سپس به قسمت اطلاعات کاربری در پایین صفحه رجوع کرده و اطلاعاتی را که می خواهید تغییر دهید.

آیا می‌‏توانم به سوابق خرید خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به سوابق خرید، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سوابق خرید" در پایین صفحه کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کردم چه کار کنم ؟

شما می توانید به قسمت ( ورود / ثبت نام ) در بالای صفحه مراجعه کنید و بعد در قسمت ورود روی گزینه ( رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ) کلیک کنید، از شما شماره تلفن همراه پرسیده می شود و بعد رمز عبور شما به همان شماره پیامک می شود.

ثبت و پیگیری سفارش


آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله شما می توانید در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته سفارش خود را ثبت کنید.

آیا می توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود ؟

بله ،شما می توانید در هنگام ثبت سفارش با کلیک روی گزینه افزودن آدرس، آدرس و مشخصات شخص تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.

سفارش کی به دست من می رسد؟

برآورد بازه زمانی ارسال سفارش بستگی به کالاهای انتخابی شما دارد که شما می توانید این زمان را قبل از نهایی کردن سفارش ببینید.

چرا بعضی از کالا ها را نمی توانم کمتر از تعداد پیش فرض سفارش دهم ؟

بعضی از کالا ها از جمله گیفت و هدایای یادبود بر اساس تعداد بالا قیمت گذاری شده اند و امکان سفارش این نوع محصولات به صورت تکی وجود ندارد.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پس از اتمام خرید فاکتور و کدرهگیری پرداخت برای ایمیل شما ارسال می شود، همچنین تاییده خرید از طریق پیامک ارسال می شود.

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در فروشگاه کابوک با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند، البته شما می توانید در صورتی که کالایی ناموجود بود بر روی گزینه ( موجود شد به من اطلاع بده ) کلیک کنید که در صورت موجود شدن کالا ایمیلی برای شما ارسال شود.

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با کابوک تماس بگیرم؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش کابوک با شما تماس خواهند گرفت.

ارسال سفارش


هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه ارسال سفارش به کل کشور برای خرید های بالای 200000 تومان رایگان و برای خرید های کمتر 10000 تومان محاسبه می شود.

نحوه محاسبه بازه زمانی ارسال ؟

داخل فروشگاه برای هر کالا یک بازه زمانی ارسال تعریف شده است، اگر در سبد خرید شما یک کالا باشد بازه زمانی ارسال سبد همان بازه زمانی ارسال کالاست ، اگر دو کالا در سبد خرید خود داشته باشید بازه زمانی ارسال سبد بر اساس بازه زمانی کالایی که بیشتر است محاسبه می شود، اگر سه کالا در سبد خرید خود داشته باشید بازه زمانی کالایی که بیشتر است به علاوه سه می شود و اگر چهار کالا در سبد خرید خود داشته باشید بازه زمانی کالایی که بیشتر است به علاوه چهار می شود و در صورتی که پنج کالا و بیشتر در سبد خرید خود داشته باشید بازه زمانی ارسال سبد ده روز کاری محاسبه می شود.
البته بازه زمانی ارسال مشمول پست نمی شود، مشتریانی که از شهرستان های مختلف از فروشگاه خرید می کنند ، پس از بازه زمانی ارسال محاسبه شده محموله به پست تحویل داده می شود و ممکن است چند روز بیشتر زمان ببرد تا محموله به مقصد برسد.

می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به کابوک به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

از آنجا که کابوک یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش در محل کابوک امکان‌پذیر نیست.

خدمات پس از فروش


در چه صورتی می توانم کالا را مرجوع کنم؟

اگر کالایی که دریافت کرده اید با آنچه سفارش داده اید متفاوت است و یا مشکلی دارد می توانید با کابوک تماس گرفته و شرایط را به ما اعلام کنید و در صورت تایید تیم پشتیبانی کالا مرجوع و وجه شما عودت داده خواهد شد.

همه سفارش ها را می توان مرجوع کرد؟

خیر، از آنجایی که تمامی کالاها برای گروه حساس ( کودکان ) هستند ، فقط در صورتی که کالا معیوب است و یا با آنچه که سفارش داده اید متفاوت است می توانید آنرا مرجوع کنید.